Reklamačný formulár

(Tento formulár vyplňte a odošlite len v prípade, že chcete uplatniť nárok v zákonnej lehote. Formulár je potrebné vytlačiť, podpísať a poslať naskenovaný na nižšie uvedenú e-mailovú adresu alebo ho priložiť do balíka s vráteným tovarom. Vrátený tovar zašlite na adresu - GRUND a.s., Mladé Buky 382, 54223 Mladé Buky)

 

Predajca:

Internetový obchod: https://www.GrundHome.cz

Spoločnosť: GRUND a.s.

Sídlo spoločnosti: Kalná Voda 5

Mladé Buky 382

ID: 25263366

DIC: CZ25263366

E-mailová adresa: reklamace@grund.cz

Telefónne číslo: +420 491 001 127

 

 

Spotrebiteľ:

Moje meno:

Moja adresa:

Môj telefón a e-mail:

 

Uplatnenie práva z chybného plnenia (reklamácia)

Dobrý deň,

Dňa (*) som si vo vašom obchode (*) objednal (špecifikáciu objednávky nájdete nižšie). Výrobok, ktorý som si zakúpil, má však tieto vady (* tu musí byť vada podrobne popísaná ). Žiadam, aby bola reklamácia vybavená nasledovne: (* tu musí byť podrobne popísaný požadovaný spôsob vybavenia ; napríklad - "keďže ide o odstrániteľnú vadu, žiadam, aby bol výrobok opravený najneskôr v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní). Zároveň Vás žiadam o vystavenie písomného potvrdenia o uplatnení reklamácie, v ktorom uvediete, kedy som právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie, spolu s mojím nárokom na opravu/výmenu a následne potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe trvania opravy (ak ide o opravu, nie o výmenu).

Dátum objednávky (*)/dátum prijatia (*)
Objednávacie číslo:
Finančné prostriedky za objednávku, prípadne za doručenie, boli zaslané (*)
a bude vrátená prostredníctvom (v prípade bankového prevodu pošlite číslo účtu) (*)
Meno spotrebiteľa:
Adresa spotrebiteľa:
E-mail:
Telefón:

(*) Nehodiace sa prečiarknite alebo doplňte podrobnosti.

V (tu vyplňte miesto), v (tu vyplňte dátum)

 

(podpis)
______________________________________

Meno a priezvisko spotrebiteľa

 

Zoznam príloh:

Faktúra za objednaný tovar č. (*)

 

 

 

Všeobecné pokyny na podanie žiadosti

Ako spotrebiteľ ste povinný preukázať kúpu tovaru predložením dokladu o kúpe alebo iným dostatočne dôveryhodným spôsobom.

Ako spotrebiteľ si nemôžete uplatňovať práva z vád, ktoré ste sami spôsobili alebo o ktorých ste v čase kúpy vedeli. To isté platí pre vady, pre ktoré sme sa s vami ako predávajúci a spotrebiteľ dohodli na znížení ceny. Nezodpovedáme za bežné opotrebenie.

Reklamácie sa musia uplatniť najneskôr do 24 mesiacov. Reklamácie sa musia uplatniť bezodkladne, aby sa zabránilo rozšíreniu vady a následnému zamietnutiu reklamácie. Včasným oznámením závady po jej zistení môžete zabezpečiť bezproblémové vybavenie reklamácie.

Pohľadávka je vybavená až po tom, ako sme vás o tom informovali. Ak zákonná lehota uplynie, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie